مهمترین هدف وبلاگ نویسی
نوشته شده توسط : جعفر

 

بسیاری بر این باروند که وبلاگ نویسی کار ساده ای است . ولی واقعا اینگونه نیست و در اصل بسیار دشوار است .در هنگام ایجاد وبلاگ ، باید وبلاگی را ایجاد نمائید که با وبلاگ های دیگر متفاوت باشد ، حرفی جدید داشته باشید ، قالب و محتوای منحصر به فردی باید داشته باشید.در دنیای اینترنت ، هر کسی می خواهد حرفی برای گفتن داشته باشد ، بهترین راه برای این کار استفاده از وبلاگ ها می باشد .

 

زمانی که مخاطبان وارد وبلاگ شما می شود ، همواره به سراغ مطالب بروز و جذاب می گردند ، بنابراین شما هم باید بروز باشید . مهمترین هدف یک وبلاگ باید جذب مخاطبان باشد . شما در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه کاربران خود را جذب نمائید .

آیا وبلاگ شما دارای محتوای با کیفیت پائین است؟

سعی کنید محتوایی که در سایت خود منتشر می کنید دارای نگارش درست و بدون غلط املائی باشد ، در این صورت مطمئن هستید که کاربران هدف محتوای شما را احساس می کنند و هچنین شما را به عنوان مرجعی قابل اعتماد قبول خواهند داشت . اما اگر شما در ارائه محتوای با کیفیت تجاربه خاصی ندارید ،

article_image_one_159.jpg

نکته های زیر را رعایت فرمائید:

  • در نوشتن و تحقیق و بررسی مهارت پیدا کنید : سعی کنید در نحوه نگارش متون تمرین کنید . هر کاری با تمرین آسان می شود ، سعی کنید کتاب های ادبی را مطالعه نمائید تا بیشتر با طریقه دستور زبان نوشتاری آشنا شوید . همچنین بحث دیگر در مورد محتوای با کیفیت ، محتوای می باشد که دارای بار علمی است . سعی کنید محتوایی که در سایت خود درج می کنید ، قابل اعتماد باشند.
  • از دیگران تجربه بگیرید : بسیاری از افراد با دیدن بعضی از وبلاگ ها ، قصد پیدا می کنند که خودشان هم یک وبلاگ راه اندازی نمایند . این کار ، کاری اشتباهی نیست! ، بلکه کار خوبیست! .شما می توانید با مشاهده دیگر وبلاگ ها برای خود تجربه کسب کنید و همچنین برای شروع وبلاگ نویسی ، سعی کنید بهترین سیستم وبلاگ نویسی را انتخاب نمائید مثلا :وردپرس .
  • نویسنده استخدام کنید : اگر شما زمان کافی برای درج محتوا یا ویرایش محتوای سایت خود ندارید می توانید نویسندگانی مجرب برای اینکار استخدام نمائید ، در اینصورت نویسنده استخدام شما می تواند به طور منظم سایت شما را بروزرسانی کند. اما راهی دیگر به غیر از استخدام نویسنده نیز می باشد و آن هم استفاده از پست مهمان می باشد . سعی کنید امکان پست مهمان را به سایت خود اضافه نمائید اینکار باعث جذابیت در بین کاربران می شود.

شاید شما از تبلیغات زیادی استفاده می کنید ؟

زمانی که یک کاربر وارد سایت شما می شود ، آنها از شما محتوای بروز و جذاب می خواهند و دوست ندارند به جای محتوای خوب ، تبلیغات زیادی را ببینند . در اینصورت آنها از سایت شما فرار خواهند کرد! ، این به این معنا نیست که اصلا در وبلاگ خود تبلیغ نکنید ، اتفاقا تبلیغ کار خوبیست ولی اینطور نباشد که تمام سایت خود را به تبلیغات اختصاص دهید . از تبلیغات به صورت هوشمندانه و منطقی استفاده نمائید.

رعایت این موارد می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد . تنها هدف گوگل ، براورده کردن نیازهای کاربران است ، اگر کاربران به سایت شما جذب شوند .تنها حرفی که گوگل به آنها می زند این است : فرمانبردارم سرور!





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: